Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki.
Więcej informacji w polityce COOKIES.

Klasa Premium

Vredestein

ULTRAC+ FSL

225/55 R19 99V
CENA ZA SZTUKĘ

512.00

Dostawa
w 24h w Serwisie
Możliwość montażu
w serwisie Novax
Transport
Gratis
Typ
Opony samochodowe letnie
Rozmiar
225/55 R19
Bieżnik
ULTRAC+ FSL
Sezon
letnie
Indeks Prędkości
V do 240 km/h
Indeks nośności
99 do 775 kg na oponę
Rok produkcji
DOT2025
Kod towaru
AP22555019VULPA00
Nowa etykieta UE
C A B
EPREL
Gwarancja
Czas dostawy
24h w Serwisie

Vredestein Ultrac

Najnowsza propozycja holenderskiej marki na sezon letni przeznaczona do samochodów typu SUV, osobowych oraz z napędem 4x4. Model należy do klasy premium i charakteryzuje się zastosowaniem najbardziej zaawansowanych technologii oraz najlepszym stosunkiem jakości do ceny.

Vredestein Ultrac - wyższy komfort jazdy i dłuższe przebiegi

Letnia opona holenderskiego producenta została zaprojektowana z myślą o samochodach o wyższej mocy silnika i zróżnicowanych warunkach atmosferycznych. Nowoczesny, asymetryczny wzór bieżnika z udoskonalonymi lamelami zapewnia doskonałą przyczepność na suchej i mokrej nawierzchni oraz skuteczne odprowadzanie wody i zmniejszone ryzyko aquaplaningu. Zwiększoną aż o 10% skuteczność hamowania oraz lepszą przyczepność w porównaniu do poprzednich modeli, gwarantują zoptymalizowane żłobienia i wyższa sztywność segmentów bieżnika. Konstrukcja bieżnika została stworzona z myślą o doskonałych osiągach i dłuższych przebiegach. Udoskonalona budowa ściany bocznej wpływa na redukcję poziomu hałasu i poprawę komfortu akustycznego aż o 5% w porównaniu do poprzednich modeli.

Vredestein Ultrac -  nowatorska mieszanka dla mniejszego zużycia paliwa 

W letniej oponie holenderskiej marki zastosowano mieszankę z dużą zawartością krzemionki, a także żywic i polimerów. Innowacyjny skład mieszanki wpływa na zwiększoną przyczepność w zmiennych warunkach pogodowych, a także na niższe opory toczenia, oszczędność paliwa, mniejszą emisję CO2. Vredestein Ultrac zapewnia aż o 16% niższe opory toczenia w porównaniu do poprzednich modeli. Nowość 2021 to połączenie maksymalnych osiągów, stabilności i komfortu jazdy oraz znacznej oszczędności paliwa. Vredestein Ultrac spełni oczekiwania kierowców ceniących ekologiczne i ekonomiczne rozwiązania oraz prawdziwą przyjemność płynącą z jazdy w zróżnicowanych warunkach pogodowych i terenowych. 

Vredestein Ultrac: Najwyższa jakość dla Twojego samochodu

Opona Vredestein Ultrac to prawdziwy lider w kategorii premium. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii, oferuje najwyższą jakość i bezpieczeństwo, które spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców. Powstała z myślą o samochodach osobowych oraz autach typu 4x4, stanowiąc doskonały wybór na letnie miesiące. To nie tylko opona — to Twoje zaufanie do drogi i pewność, że każda podróż będzie komfortowa i bezawaryjna.

Dlaczego warto wybrać model Vredestein Ultrac?

Model Vredestein Ultrac łączy w sobie wyjątkowe właściwości, które czynią go jednym z najbezpieczniejszych produktów na rynku. Oferuje znakomitą przyczepność na mokrej nawierzchni, co jest kluczowe dla Twojego bezpieczeństwa. Specjalna mieszanka gumy w połączeniu z unikalnym wzorem bieżnika gwarantuje nie tylko doskonałą kontrolę, ale również mniejszy opór toczenia, co bezpośrednio przekłada się na oszczędność paliwa i niższy poziom hałasu.

Vredestein Ultrac dla profesjonalistów

Model Vredestein Ultrac został zaprojektowany z myślą o profesjonalnych zastosowaniach, dzięki czemu doskonale sprawdza się w najbardziej wymagających warunkach. Jego trwałość i odporność na zużycie pozwalają na długą eksploatację, co czyni go idealnym wyborem zarówno do intensywnego użytkowania w mieście, jak i do długich podróży. Ta opona to inwestycja w bezpieczeństwo i komfort, której efekty docenisz przy każdym pokonywanym kilometrze.

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.