Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki.
Więcej informacji w polityce COOKIES.

Klasa Ekonomiczna

Kleber

DYNAXER HP5 SUV XL

235/60 R18 103H
CENA ZA SZTUKĘ

461.00

Dostawa
w 24h w Serwisie
Możliwość montażu
w serwisie Novax
Transport
Gratis
Typ
Opony samochodowe letnie
Rozmiar
235/60 R18
Bieżnik
DYNAXER HP5 SUV XL
Sezon
letnie
Indeks Prędkości
H do 210 km/h
Indeks nośności
103 do 875 kg na oponę
Rok produkcji
DOT2024
Kod towaru
814243
Etykieta UE
c b 72 dB
Nowa etykieta UE
B A B
EPREL
Gwarancja
Czas dostawy
24h w Serwisie

Model opony Kleber Dynaxer HP5 — doskonała przyczepność i komfort jazdy

Odkryj nową definicję przyjemności z jazdy z oponami Kleber Dynaxer HP5! Ten model, zaliczany do klasy średniej, łączy w sobie zaawansowaną technologię i wysoką jakość wykonania. Dzięki starannie dopracowanej konstrukcji bieżnika, opony te oferują wyjątkową przyczepność na mokrej nawierzchni, co zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa nawet podczas deszczowych dni. Kleber Dynaxer HP5 to niezawodny wybór dla tych, którzy pragną komfortowej i przewidywalnej jazdy.

Kleber Dynaxer HP5 — niezrównana jakość dla wymagających kierowców

Wybierając Kleber Dynaxer HP5, zyskujesz nie tylko precyzję prowadzenia, ale także dłuższą żywotność opony. Ten model charakteryzuje się wyjątkową odpornością na ścieranie, co oznacza, że można cieszyć się jego doskonałymi właściwościami przez długi czas. Innowacyjne rozwiązania technologiczne zastosowane w Kleber Dynaxer HP5 pozwalają na optymalizację zużycia paliwa, co czyni je ekonomicznym i ekologicznym wyborem dla każdego kierowcy ceniącego sobie oszczędności.

Zalety wyboru modelu Kleber Dynaxer HP5

Przemyślana konstrukcja opony Kleber Dynaxer HP5 jest gwarantem stabilnej jazdy zarówno w mieście, jak i na trasie. Dzięki nowoczesnemu wzorowi bieżnika, opona radzi sobie z różnymi warunkami drogowymi, oferując optymalną przyczepność i skuteczność hamowania. Jeżeli szukasz opon, które łączą w sobie doskonałą jakość, bezpieczeństwo oraz komfort jazdy, to Kleber Dynaxer HP5 z pewnością spełnią Twoje oczekiwania. Nie zwlekaj i przekonaj się, dlaczego warto postawić na ten niezawodny model!

Etykieta UE WE 1222/2009

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).


Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).


Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.


Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.